Pareigos | Vardas, pavardė | Kontaktai | Darbo vieta | Darbo laikas (kontaktinis) | Darbo laikas (nekontaktinis) | Pagrindinės funkcijos |
---|---|---|---|---|---|---|
Logopedė | Inga Četrauskienė | inga.cetrauskiene@peleda.vilnius.lm.lt | Logopedo kabinetas | II - 8.00-15.00 val.; III - 8.00-17.00 val.; V - 8.00-14.00 val. | I, IV - 8.00-12.00 val.; II - 15.00-18.00 val.; V - 14.00-17.00 val. | * Išaiškinti ir įvertinti vaikų kalbos raidos ypatumus, nustatyti kalbėjimo ir kalbos sutrikimus. * Numatyti palankiausias kalbėjimo ir kalbos sutrikimų korekcijos priemones, metodus ir būdus. * Bendradarbiauti su kalbėjimo ir kalbos sutrikimų turinčių vaikų tėvais, pedagogais, pagalbos vaikui teikimo, ugdymo organizavimo, kalbėjimo ir kalbos sutrikimų klausimais. * Atsižvelgiant į kalbėjimo ir kalbos sutrikimą, vaiko amžių, brandą, galimybes, individualizuoti teikiamą švietimo pagalbą. * Logopedinių pratybų tvarkaraščio sudarymas. * Individualių, pogrupinių, grupinių pratybų programų sudarymas, ugdytinių kalbos ir komunikacijos sutrikimams įveikti. * Vaikų, turinčių kalbos ir kalbėjimo sutrikimų, pasiekimų ir pažangos vertinimas. |
Logopedė | Indrė Drūtytė | indre.drutyte@peleda.vilnius.lm.lt | Logopedo kabinetas | I, II, IV - 7.00-14.00 val.; V - 7.00-13.30 val. | I - 14.00-17.30 val.; II, IV, V - 14.00-17.00 val. | * Išaiškinti ir įvertinti vaikų kalbos raidos ypatumus, nustatyti kalbėjimo ir kalbos sutrikimus. * Numatyti palankiausias kalbėjimo ir kalbos sutrikimų korekcijos priemones, metodus ir būdus. * Bendradarbiauti su kalbėjimo ir kalbos sutrikimų turinčių vaikų tėvais, pedagogais, pagalbos vaikui teikimo, ugdymo organizavimo, kalbėjimo ir kalbos sutrikimų klausimais. * Atsižvelgiant į kalbėjimo ir kalbos sutrikimą, vaiko amžių, brandą, galimybes, individualizuoti teikiamą švietimo pagalbą. * Logopedinių pratybų tvarkaraščio sudarymas. * Individualių, pogrupinių, grupinių pratybų programų sudarymas, ugdytinių kalbos ir komunikacijos sutrikimams įveikti. * Vaikų, turinčių kalbos ir kalbėjimo sutrikimų, pasiekimų ir pažangos vertinimas. |
Specialioji pedagogė | Indrė Drūtytė | indre.drutyte@peleda.vilnius.lm.lt | Logopedo kabinetas | I, II, IV - 14.00-15.15 val.; V - 13.30-15.15 val. | I - 17.30-18.00 val.; II, IV - 17.00-18.00 val. | * Atlikti mokinio ugdymosi poreikių vertinimą, stebint jį ugdymo procese; * išskirti ugdymosi galias ir sunkumus, svarbius ugdymosi aplinkos veiksnius; - analizuoti ugdymosi sunkumų pobūdį ir dėl to kylantį pagalbos poreikį; * nustatyti mokinio ugdymosi pagalbos ir intervencijos priemones; * atsižvelgti į mokinių reikmes, pasirinkti ir derinti įvairias pagalbos teikimo formas: organizuoti individualias, pogrupines ar grupines pratybas kabinete ir (ar) teikti pagalbą mokinio įprastoje ugdymosi aplinkoje ar kitose ugdymui skirtose erdvėse; * padėti mokiniui pažinti savo stiprybes, planuoti mokymąsi, didinant mokinių, turinčių SUP, mokymosi motyvaciją, savarankiškumą; * prireikus stebėti mokinį ugdymo procese, kartu su mokytoju parinkti mokymo(si) strategijas, priemones, padedančias įgalinti mokinį dalyvauti ugdymo procese; * pritaikant ugdymo turinį, padėti mokytojui struktūruoti klasės aplinką ir ugdymo veiklas, ieškoti veiksmingų mokinio įtraukties į ugdymą mokymo(si) strategijų. |
Psichologė | Jūratė Kriščiūnaitė | jurate.krisciunaite@peleda.vilnius.lm.lt | Psichologo kabinetas | I - 13.30-18.00 val.; IV - 9.00-15.18 val. | II - 7.00-12.17 val.; IV - 7.00-8.55 val. | * Atlikti psichologinį mokinio vertinimą, nustatyti mokinio asmenybės ir ugdymosi galias, sunkumus ir problemas, susijusias su ugdymo(si) kontekstu; * Numatyti tiesioginio poveikio būdus mokiniui, turinčiam psichologinių ir (ar) ugdymosi problemų (taip pat ir smurtą patyrusiam bei smurtavusiam), ir taikyti psichologinio konsultavimo technikas; * Konsultuoti mokinio tėvus (globėjus, rūpintojus) dėl mokinio psichologinių ir (ar) ugdymosi problemų, teikti jiems rekomendacijas; * Šviesti mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus) vaiko raidos psichologijos, pedagoginės ir socialinės psichologijos, mokinių psichologinių problemų prevencijos klausimais; * Vykdyti krizių intervenciją ir postvenciją, kartu su pedagoginių psichologinių tarnybų specialistais teikti pagalbą mokiniams, siekiant veiksmingesnio mokinio grįžimo į jam įprastą gyvenimo, funkcionavimo lygį. |
Socialinė pedagogė | Edita Demšytė-Kazlauskienė | edita.demsyte@peleda.vilnius.lm.lt | Psichologo kabinetas | I, III- 8.00-16.00 val. | II, IV - 8.00-13.30 val. | * Vertinti socialiniu pedagoginiu aspektu mokinių ugdymosi poreikius; * Ugdyti mokinių socialines ir emocines kompetencijas; * Konsultuoti mokinius dėl socialinių pedagoginių problemų sprendimo, konsultuoti mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus); * Teikti pagalbą vaikams ir mokiniams, kai ją Mokyklos vaiko gerovės komisijos teikimu skiria Mokyklos vadovas ar pedagoginės psichologinės tarnybos vadovas; * Dalyvauti organizuojant ir vykdyti prevencines veiklas, susijusias su saugios, vaiko ir mokinio mokymosi galias ir poreikius atliepiančios ugdymo aplinkos kūrimu bei vaiko ir mokinio socialinių emocinių kompetencijų stiprinimu. |
Švietimo pagalbos specialistai vadovaujasi Vilniaus lopšelio-darželio „Pelėda“ švietimo pagalbos mokiniui teikimo tvarkos aprašu.